سوالات متداول
پاسخ سوال خود را پیدا کنید
شیک پارتی با بیش از 12 سال سابقه کاری معتبر به عنوان مزون فروش لباس کودک همیشه سعی داشته است که در کنار حفظ کیفیت برای مشتریان خود قیمت های منصفانه و بی رقیب ارائه کند.
شیک پارتی توسط گواهی های امنیتی https حفاظت شده است و اطلاعات شما همیشه در شیک پارتی محفوظ خواهد بود و پرداخت آنلاین در شیک پارتی توسط زرین پال که یکی از معتبرترین درگاه های پرداخت آنلاین در کشور است انجام می شود.
شیوه های ارسال کالا و مراحل پردازش سفارش را از اینجا ببینید.
اگر بسته شما به پست تحویل داده شده باشد کد رهگیری برای شما پیامک می شود همچنین می توانید از صفحه پیگیری سفارش با وارد کردن شماره سفارش کد رهگیری مرسوله خود را دریافت و رهگیری کنید
بله. اگر سفارش شما به هر دلیلی سالم به دست شما نرسیده باشد یا با کالای خریداری شده مغایرت داشته باشد بدون شرط مرجوع می شود. سیاست مرجوعی کالا را بخوانید و از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.
تمام سفارش ها از مبدا تهران ارسال می شوند.
همه روزه برای سراسر ایران ارسال داریم. رویه های ارسال کالا را از اینجا ببینید.
شما می توانید با خواندن سوالات متداول پاسخ خود را بیابید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید از بخش پشتیبانی راه های ارتباطی را مشاهده و با ما ارتباط برقرار کنید.
محصول یا محصولات خود را به سبد خرید اضافه کنید و پس از مشاهده سبد خرید و ادامه، وارد صفحه صورتحساب و پرداخت خواهید شد. پس از پرداخت موفق با شماره کارت ، cvv2 و رمز پویا، پیگیری سفارش از طریق سایت در پنل حساب کاربری مقدور است.
اعمال کد تخفیف فقط در صفحه سبد خرید امکان پذیر است. قبل از صفحه تسویه حساب کد تخفیف را در سبد خرید خود اعمال کنید. توجه داشته باشید که این گزینه فقط زمانی که کد تخفیف اعلام می شود فعال می باشد.
اگر نام یا آدرس خود را زمان ثبت سفارش ناقص یا اشتباه وارد کنید و سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد باید از بخش پشتیبانی درخواست کنید تا اصلاح شود ولی اگر ارسال شده باشد با توجه به این که سفارش از شیک پارتی خارج شده است کاری از دست ما بر نمی آید.
کد رهگیری مرسوله پستی بلافاصله بعد از ثبت سفارش برای شما ارسال نمی شود. در واقع بعد از تحویل مرسوله به اداره ی پست برای شما پیامک می شود. شیوه های ارسال کالا را از اینجا ببینید. همچنین اگر کد رهگیری به هر دلیلی برای شما پیامک نشده ار صفحه پیگیری سفارش کد دریافت کنید.
سوابق سفارش های شما در حساب کاربری شما قابل مشاهده است. روش های ارسال سفارش را از اینجا ببینید. همچنین برای تمام مرحله سفارش از صفحه پیگیری سفارش می توانید بسته خود را رهگیری کنید.
اگر جواب سوالتان را پیدا نکردید از طریق بخش پشتیبانی راه های ارتباط با شیک پارتی را مشاهده کنید و با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای شکایت از کیفیت خدمات از طریق ارتباط با مدیریت در قسمت تماس با ما اقدام به ارائه گزارش کنید.